|
~ NEKED HOZTAM... ~
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Color logic
A legjobb logikai játék, amivel valaha játszottam. Egyszerű, pici, és mégis nagyszerű. Ha betöltés után megjelenik egy pici ablak, kattints az ALLOW feliratra! Húzgáld egymás mellé az azonos színű golyókat, míg mindegyik el nem tűnik! Ha valamilyen nehézséged támad, újrakezdheted a RESET gombra kattintva, visszaléphetsz az UNDO gombbal, vagy visszamehetsz a főmenübe: MAIN.
Annyira jó játék, hogy egy külön bejegyzést készítettem a játék részletes bemutatásával és az összes pálya részletes leírásával A bejegyzést itt találod: Flashxed mánia
|
|
|
|
Grafilogika
A játék minőségi, rengeteg csomagot tartalmaz, kezdve az egyszerű feladatoktól egészen a Mesterig. Csillagos ötöst érdemel! A legjobb!
Az X-eket (azaz üres mezőket) úgy lehet beírni, ha közben a SHIFT gombot nyomjuk. Ilyenkor a kurzor mellett egy X látható. Nem lehet eltéveszteni.
A játék legelső indulásakor a flash player feltesz egy kérdést Az ALLOW gombot nyomd meg! Ez fontos.
A játék elmenthető, bármikor lehet folytatni ott, ahol legutóbb elmentettük.
Teljes képernyőn próbáld játszani, úgy jobb és nem fog akadni!
|
|
|
|
Grafilogika
Látványos grafilogikai játék, számolja az időt, a pályákat el lehet menteni. Lehet váltani az x és a satírozás között. X-nél a toll mellett látszik egy kis x jel. Addig nem fejezi be a pályát, amíg az nem tökéletes.
Nagyon jó játék!
|
|
|
|
Color Logic
A pálya szélén lévő kiálló kis bütykök valamelyikére kell kattintani, hogy az egész sort vagy oszlopot a szélére húzzuk. Ha így 3 vagy annál több azonos színű négyzet kerül egymás mellé, azok eltűnnek. Az összes négyzetet el kell tüntetnünk. Ha ez nem sikerül, elveszítjük a játékot. A játék grafikája egyszerű, de nagyon szép. Valóban kellemes zene szól a játék közben. Igényes, kifinomult játék.
|
|
|
|
Logikai játék, egy kicsit hasonlít a Sokoban-ra (ha emlékeztek rá)
A feladatunk az, hogy a játékban lévő gyümölcsöt a hozzá tartozó lukba lökjük. A lökéshez segítségünkre van egy "meglökő" kis négyzet, ami a játéktér széléhez, vagy egy útjába eső tárgy elé löki a kis gyümölcsöt. Érdekes, kellemes játék. Nincs különösen szép grafikája. Nem a látvány a lényeg a játékban, hanem a gondolkodás. Ha zavaró a zene, ki lehet kapcsolni. A zene független a játék-hangoktól, amit egyébként szintén ki lehet kapcsolni. A játék kezdetekor kapunk egy gyors vizuális tájékoztatást arról, hogy pontosan mit is kell csinálni. Ha megnézitek, pontosan fogjátok tudni, mi a feladat...
|
|
|
|
Peg Solitaire
A népszerű kínai táblajáték (Nem kínai sakk, bár sokan annak nevezik). A golyókat úgy kell eltüntetni a táblán, hogy vízszintesen, függőlegesen vagy átlósan egy golyót áthelyezünk úgy, hogy egy másikon átemeljük. Tehát, ha egy golyó mellett egy másik golyó, azt követően pedig egy üres hely van, az első golyót tudjuk az üres helyre tenni, a második pedig eltűnik. Nem a szabály nehéz, hanem a megvalósítás.
A legendás Azada játék minijátékai között is megtalálható ugyanez a tábla. Rendkívül jó fejtörő játék. Ha zavar a zene, ki lehet kapcsolni.
|
|
|
|
Multiplayer Sakk!
Végre nem a géppel kell sakkoznunk, hanem igazi ellenféllel. Általában egy-két másodpercen belül találunk a neten ellenfelet, ezzel nincs gond. Rendkívül jó játék, a valódi játék izgalma is benne van, hisz élő emberekkel sakkozunk.
Ha szereted a sakkot, feltétlenül ki kell próbálnod! (Játszhatsz a barátaiddal is, ha tudod, hogy milyen néven jelentkeznek be a játékba)
|
|
|
|
Sakk
Egy egyszerű sakkjáték a számítógéppel. Van egy kis robotunk, aki folyton belebeszél mindenbe. Aranyos...
|
|
|
|
Sokoban
Egy nagyon kedves, de annál rafináltabb Sokoban klón. A Sokoban a doboztologatós játék, ahol egy kis emberkének a dobozokat a megfelelő helyre kell tolnia, húzni nem tudja és két vagy több dobozt sem bír megmozdítani. Ebben a játékban egy kis sündisznó gyűjtögeti az élelmet. Aranyos a grafika, kellemes a kinézete. A zene egy idő múlva zavaró lehet, és sajnos nem lehet kikapcsolni. A játék másik hátránya, hogy nincs visszalépési lehetőség. Ha az egyik gyümölcsöt véletlenül a sarokba toltuk, akkor újra kell kezdeni a pályát. Egérrel kell mozogni a játékban. Rendkívül jó logikai játék. A pályák kisebbek, de néha nehezebbek, mint az eredeti Sokobanban.
|
|
|
|
Sokoban-hoz hasonló kaland
Egy rendkívül jó fejtörő játék. Egy nyomozót alakítunk, akinek feladata megtalálni az elrabolt értékeket. Első ránézésre a Sokoban játékra hasonlít, de azért egészen más. Nem kell a dobozokat gyűjtenünk, a feladatunk csak annyi, hogy eljussunk a kijáratig, ami egy lefelé vezető lépcső. A dobozokat és hordókat használhatjuk arra, hogy a gyilkos lézert felfogjuk és így át tudjunk menni a pálya másik részére. Sajnos, ha a lézerbe futunk, akkor teljesen meghalunk és újra kell kezdeni az adott pályát. Nagyon egyszerű, de mégis élvezhető grafika, lassú gépeken sem akad a játék. Egérrel tudunk mozogni.
|
|
|
|
Sokoban
Doboz tologató játék, hasonló a Sokobanhoz, de van hozzá némi extra. Menet közben ragyogó szíveket tudunk felszedni, ezért plusz pont jár. Összesen 20 pálya van a játékban, visszalépés nincs, de a pályát újra lehet kezdeni. A játék végén bekerülhetünk a netes high score táblába. Ha a zene zavar, el lehet némítani a "MUTE" gombbal.
|
|
|
|
Sokoban
Sokoban játék extrákkal. A köveket kell a piros négyzetekbe helyezni. Visszalépési lehetőség nincs, de a pályát a Restart-ra kattintva újra lehet kezdeni. A játékban a kurzormozgató nyilakkal tudunk mozogni. Visszalépési lehetőség nincs, de a Restartot bármikor lehet használni. Ha a zene zavar, el lehet némítani a "MUTE" feliratra kattintva. A kincseket ne felejtsd el felszedni!
|
|
|
|
Sokoban
Talán a legszebb Sokoban klón. Virágokat ültetünk, cél hogy minden virághoz eljuttassunk egy virágcserepet. Van benne visszalépési lehetőség, a pályát is ki lehet választani. Ha már belekezdtünk a játékba és nem akarjuk végigjátszani, nincs kilépési lehetőség. Ilyenkor piros X. Akkor válassz pályát, amikor a START felirat még a képernyőn van. Összesen 103 pálya van a játékban! Mozgás a kurzormozgató billentyűkkel: FEL, LE, BALRA, JOBBRA
|
|
|
|
A játékban bimbók és kinyílt virágok vannak. Ha rákattintasz az egyik virágra, a virág és a körülötte levők megváltoznak: a bimbókból virágok, a virágokból bimbók lesznek. Cél, hogy a pályán minden virág kinyíljon. Nehéz játék, bár eleinte könnyűek a pályák.
A játék elején reklám van, ki kell várni, amíg az befejeződil. Ha van adBlocker kiegészítő telepítve a Mozillán, akkor ezek a reklámok nem jelennek meg.
|
|
|
|
Sokoban
A játék elején kattints a tologató fiúra, és ettől kezdve a kurzormozgató nyilakkal tudsz mozogni a pályán! Ez fontos!
Egérrel és kurzormozgató billentyűkkel is tudjátok irányítani a játékot. Egérrel nehézkesebb. Undo, azaz visszalépési lehetőség van, a kis "undo", más néven "visszalépés" ikonra kell kattintani. A játéktér alján a "level" szó mellé be tudod írni, hogy hányadik pályára szeretnél ugrani. Ezután a tőle jobbra levő X-et kell megnyomni.
|
|
|
|
Sokoban
A szabály nagyon egyszerű: A kis katicabogárral tudjuk tologatni a golyókat. Cél, hogy minden golyó eljusson egy lyukba. A billentyűzet kurzormozgató nyilaival tudjuk mozgatni a katicát, egérrel nem. Nem tudjuk folyamatosan mozgatni, minden lépéshez külön meg kell nyomni a billentyűt. Visszalépés (undo) sincs, ha elrontottunk valamit, a pályát újra kell kezdeni. A játékot ajánlott teljes képernyőn játszani, úgy sokkal nagyobbak az ábrák és élvezhetőbb is a játék. A pályák mentésére nincs lehetőség, de azt meg tudod tenni, hogy egy korábbi pálya kódját beírod kezdéskor. A pályák kódjai játék közben folyamatosan látszanak.
|
|
|
|
Amőba
Az amőba játékot talán nem kell bemutatnom. A szabály nagyon egyszerű: Rajzolj egy négyzethálós lapra 5 X-et egymás mellé vízszintesen, függőlegesen vagy átlósan. A probléma csak az, hogy minden lépés után az ellenfeled is rajzol egy karikát (vagy X-et más színű tollal) és akadályoz amiben csak tud. Az nyer, akinek előbb jön össze az 5 X (vagy karika). Ebben a játékban a számítógéppel viaskodhatunk. Vigyázat, nagyon erős ellenfél!
Sajnos a játék bevezető reklámjában valami légyzümmögés van, ami először még talán vicces, de később már zavaró...
|
|
|
|
Sakk
Sakkjáték egyszerű grafikával, extrák nélkül. Választhatunk, hogy világos vagy sötét színnel akarunk-e kezdeni. A játékot nem zavarja meg sem zene, sem animációk. Szerintem a legjobb felület a sakkhoz. Hogy a gép mennyire okos, azt nem tudom, de engem mindig legyőz...
|
|
|
|
Peg Solitaire
A népszerű kínai táblajáték (Nem kínai sakk, bár sokan annak nevezik). A golyókat úgy kell eltüntetni a táblán, hogy vízszintesen vagy függőlegesen egy golyót áthelyezünk úgy, hogy egy másikon átemeljük. Tehát, ha egy golyó mellett egy másik golyó, azt követően pedig egy üres hely van, az első golyót tudjuk az üres helyre tenni, a második pedig eltűnik. Nem a szabály nehéz, hanem a megvalósítás. A zene kellemes, bódító. Sajnos kikapcsolni nem lehet. Nagyon jó kis játék, főleg azoknak, akiknek sikerült is már megcsinálni a feladatot.
|
|
|
|
Amőba
A szabály nagyon egyszerű: Rajzolj egy négyzethálós lapra 5 X-et egymás mellé vízszintesen, függőlegesen vagy átlósan. A probléma csak az, hogy minden lépés után az ellenfeled is rajzol egy karikát (vagy X-et más színű tollal) és akadályoz amiben csak tud. Az nyer, akinek előbb jön össze az 5 X (vagy karika). Ebben a játékban a számítógéppel viaskodhatunk. Vigyázat, nagyon erős ellenfél! Ha vége egy partinak, akkor a képernyő jobb alsó sarkába kiírja, hogy ki nyert.
|
|
|
|
Peg Solitaire
A népszerű kínai táblajáték (Nem kínai sakk, bár sokan annak nevezik). A golyókat úgy kell eltüntetni a táblán, hogy vízszintesen vagy függőlegesen egy golyót áthelyezünk úgy, hogy egy másikon átemeljük. Tehát, ha egy golyó mellett egy másik golyó, azt követően pedig egy üres hely van, az első golyót tudjuk az üres helyre tenni, a második pedig eltűnik. Nem a szabály nehéz, hanem a megvalósítás. A pályák egyre nehezebbek... Cél a golyók eltüntetése minden pályán. Időre megy a játék, jó fejtörő!
|
|
|
|
A játékban kék és piros négyzetek vannak. Ha rákattintasz valamelyikre, a négyzet és a körülötte lévő négyzetek színe megcserélődik. Ha kék volt, piros lesz, ha piros volt, akkor pedig kék. (Egy kicsit hasonlít a Flower Blossom játékunkra). A játék nehézsége és egyben érdekessége, hogy nem minden környező négyzet színe cserélődik fel. Nyilak jelzik a kiválasztott négyzeten, hogy a környezetében mindegyik, vagy csak a fölötte-alatta lévők illetve a tőle jobbra-balra lévők fognak megváltozni. Cél, hogy minden négyzetünk kék legyen. Rendkívül jó logikai játék!
|
|
|
|
Egy jó kis logikai játék, összesen 10 pályával. A kurzormozgató billentyűket használhatjuk a lépkedéshez, egeret nem. Célunk, hogy minden kincset összegyűjtsünk. Ha ez sikerül, megnyílik a kis piros ajtó és tovább léphetünk a következő pályára. Első ránézésre talán egyszerűnek tűnhet, de meglehetősen furfangos és helyenként igencsak nehéz. A legnagyobb problémánk az, hogy ha valahova lépünk, az út kiürül a lábunk alatt és minden, ami felette volt, leesik. A szürke golyókat egyébként másképp nem is tudjuk elmozdítani...
|
|
|
|
Sudoku
A számjegyeket nem beírni kell a táblába, hanem "behúzni". Ez így kényelmesebb, ötletes megoldás. A játék méretét és nehézségi fokát is kiválaszthatjuk. Nem csak számjegyekkel, hanem alakzatokkal is tudunk játszani. Nagyon egyszerű a játék felülete. Mindenkinek ajánlom, aki szereti a Sudoku játékokat. Külön érdeme a játéknak, hogy nincs olyan help, ami a sudoku lényegét venné el, sőt ha valamit félrenézünk és ugyanabba a sorba vagy oszlopba azonos számot teszünk, akkor sem szól a program. A help csak annyit segít, hogy ha rákattintunk, megmondja, hogy jók-e az eddig kirakott számok. A legjobb időnket megjegyzi a program, és az eddig átlagunkat is kiszámolja.
|
|
|
|
|
|
|
|
|